polska&japanska!

ska jag försöka lära mig. började först med japanska,
men kan ändå mest på polska!
anledningen till att jag försöker lära mig
polska är för att vi har 4 i min klass
som är polacker, &det är nog också anledingen
till att jag kan mest polska! dessutom kan den ena
bara polska, han kan typ ett ord på svenska!
hehe! anledingen till att jag lär mig japanska
är för att jag är facinerad av japan & så,
det är ett coolt land&så! & det är ett
roligt språk att lära sig, men även svårt!


POLSKA!
ty jestes debilem - du är en idiot
ty tancysz dobze - du dansar bra
mach wadne ote - du har vackra ögon

det är det jag kan bäst, hehe!
sen kan jag ingen japanska utan till,
utom "konishiwa" som då är "hej"
men ska skriva ord ändå, kopierar
från en sån sida!:)

JAPANSKA!

Konnichiwa, Ogenki desu-ka? - hej, hur mår du?
Shirimasen - jag vet inte
Bishoujo - vacker flicka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0