jag e kär<3

asså, det är inte ofta. jo, men.. jag brukar inte bli kär..
jag brukar oftast " gilla" folk, alltså.
ni förstår väl skillnaden på kär & gilla? ^^
för just nu är jag kär.
& inte lite, utan aldrig varit såhär kär..
men, det bra är att killen som jag gillar,
inte hatar mig, tror jag.
eller ja.. haha. men ja...


jag kom nyss hem från skolan. så tråkig dag. den var riktigt misslyckad, ^^ men jaja. det får man väl stå ut med ;p
jag vet inte vad som händer nu ikväll , måste vara hemma iallafall.    får väl sitta hemma & mysa själv då ;D
imorgon är det fredag också, det är alltid kul! sen på lördag blir det EKEBO med mina bästavänner jonna&tina. kommer bli så kul! jag älskar er mest.<3



jonna&tina..
förlåt om jag är en idiot ibland, ska försöka bättre mig.
men bara så ni vet så betyder ni sjukt mycke för mig
& vet inte vad jag skulle göra utan er! jag kunde aldrig
ana att vi skulle bli såhär bra vänner, men det blev vi
& jag ångrar det absolut inte! ni betyder mest på denna jord
för mig, & jag hoppas ni förstår det! jag är så glad att ni
accepterar mig . ni är riktigt underbara båda två & ni
förstår mig alltid. jag kommer alltid finnas till hand
& försöka hjälpa vad det än handlar om! vi tre har alltid kul
tillsammans, & vi har underbara minnen! vi ska skaffa fler också,
en massa! vi kommer ha så kul tillsammans.. jag vill dela mitt
liv med er, det skulle varit underbart , att dela sitt liv med dom
dom man verkligen älskar mest & har roligast med, dom som betyder
mest. jag är så glad över att jag just fått er & är glad för det,
det kunde inte blitt bättre än såhär. jonna & tina, min slampa & min hora,
jag älskar er något sjukt!<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0