Laika

Hej! Igår tog jag hem min lilla hund Laika. Det är en toypudel, bishon frisé & powder puff. Den är svart, med lite vitt på nosen på magen & på tassarna. Jag har väntat i fyra år. Namnet Laika fick jag ifrån när pappa lova mej en hund (2004) då vi forksa om rymden i skolan, & då pratade vi om Laika. Därför heter dne Laika, jag bestämde det redan då. Jag tycker namnet är så fint.

Vi har börjat i skolan igen & det är tråååååk. Jag hatar verkligen skolan, även fast jag kan tycka det är kul ibland. Vi har också börjat med nationella proven, & det är inte heller kul.. ;s


& förlåt för jag inte bloggat. Jag har inte så mycket tid, skolan har börjat nu ju & kompisar & simning gymnastik... Just nu har jag en ledig dag i veckan, tisdag.


livet leker, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0