tack för helgen underbaraste !

Har haft en underbart rolig helg, med elin nathalie filip joakim & carolina! Lördagen spenderades med först Elin & Nathalie. Vi stack till klippan, & så träffade vi Filip & Joakim på storan. Vi stack väl till parken först har jag för mig. Ganska kul hade vi där. :) Sen så ringde Natha&Elin & sa att de sov hos mig. Sen så stack Joakim hem, så det var bara vi 4 sen. Vi stack & åt pizza! :) Men sen ville inte Filip ha, så jag natha & elin åt själva, medans filip satt & kollade på ;) sen stack vi ut, så kom elin föräldrar så jag natha & filip stack in på pizzarian igen.. vi fick klubbor då. :) Sen så stack vi & jag köpte en red bull också. Sen så gick vi & gjorde sanning & konka, & så skulle vi vara hemma sju, så skulle jag ringa på en dörr & fråga vad klockan var, & den var 5 i 7 ! vi fick bråttom & vi var faktiskt inte hemma förens..hmm.. 8 . Nästa dag så åkte Elin hem men Nathalie stannade kvar för hon skulle sova hos mig en natt till. Vi stack till klippan & hämtade Filip, sen stack vi till mig, & så hade vi ganska kul. På kvällen så kom Carolina också så hon var med. Senare åkte Carro hem, & vid 22 tiden gjorde vi anden i glaset, ingen bra idé. Orkar inte berätta vad som hände.. Vid halv 11 stack Filip hem... Sen sovde Nathalie hos mig till måndagen sen stack hon okcås hem.

Kommentarer
Postat av: JULIA

snygga brillor på headern, vart är de köpta =)?

2009-06-24 @ 23:35:25
URL: http://hittajulia.blogg.se/
Postat av: Johanna ♥

sv; haha ah (: äklig värre var den ;p

2009-06-26 @ 09:38:33
URL: http://favouritechild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0