skolavslutning 09

Världens sorgligaste skolavslutning, men samtidigt den bästa. Det var sjukt kul! Den första timmen på sommarlovet, en bättre start finns inte! Det var några kvar, & vi hade typ jättekul. Vi hade slagge & massa sånt, så mina leggins var inte vita längre... Jag skulle slå ner Fille, men det gick inte så bra, för han vann hela tiden.. Sen drog han ner min klänning :( Så gav Ocke massa tips till Filip, så fick jag inga. :( Sen skulle jag, fille, eddie, emma, jocke, & några till göra anden i glaset, men vi fick typ inte vara någonstans ;o




Kommentarer
Postat av: casandra

Några roliga sommarplaner ? :D <3

2009-06-13 @ 13:36:59
URL: http://caasandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0