Sista skoldagen i dag på krika - någonsin! :)

& jag kan knappt tro det! Idag var den sista skoldagen på krika, & jag kommer aldrig åka dit igen. Det känns verkligen inte så, det känns som om vi kommer fortsätta.. Jag kommer sakna mina klasskompisar så sjukt mycket! Vissa ska ju börja på ljungbyhed, & jag ska börja på snygga torp som vissa andra. Dom som jag gått med, enda sedan ettan, vi ska nu skiljas. Jag kommer sakna det, men jag är ännu mer spänd & så inför snygga. Dagen i dag den var ändå ganska okej. Vi började hela lektionen med att städa, städa, städa! Vi tog hem allt, men jag fick inte plats med allt, så jag får ta lite i morgon. Sen så efter rasten hade vi sångträning för i morgon, vi började med att sjunga alla, för vi ska ha något sånt så alla klasser sjunger. Sen så sjöng f-1 & de sjöng " sommarlov ". Sen skulle 2-3 sjunga, & de sjöng " sommaren är kort ". Sen skulle vi upp & vi sjunger " jag sitter på ett berg " fast lite konstigare.. Många tyckte att vi inte skulle ha den för vi slutar faktiskt, men ändån, man får nöja sig med det man får. Efter det så hade vi gympa, med fyrorna, jag trodde den skulle bli förstörd, som hela klassen trodde. Men det blev den inte. Vi hade brännboll, fyrorna mot femmorna.. & ja, vi vann överlägset, vi hade 180 & dom 35.. Wiho! :) Fast alla killar i vår klass sjuter sjukt långt... Jag blev så failed i dag, sköt inte långt & tappa bollen hela tiden osv. & jag måste berätta om rasten! Filip skulle visa när han spelade "know your enemy" för han sa att han kunde den, så skulle han stämma Idas gitarr, så bah den första strängen hoppar av, shit vad man skratta då.. Han bara satt & stirra sen sa han " Shit vilken dålig gitarr man kan ju inte ens spänna den!" som typ, en ursäkt.. Sen så den tredje, tar han också i sönder. Den ramlade av typ vid där man spänner.. Inte så smart, nej. Sen fick vi glass efter maten & sen så slutade vi! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0