menhej ! :)

Ja, jag som lovade att skriva oftare.. Men det har inte blivit av .. Jaja, jag ska inte lova mer nu,
för jag kommer nog inte hålla det (; Skolan var ändå ganska okej idag, för vi fick ha med godis till slöjden, & jag hade med ganska mycket godis & hade ganska mycket över, & så fick vi äta i skolan också, medans vi arebetade. Jag var lite klantig när jag skulle dricka, för Fille stod framför mig & jag kollade på han när jag drack, & så hände samma misstag som hände hos Carro, men inte lika pinsamt eftersom jag känner alla. Jag hällde i munnen innan den var munnen så hällde på kläderna & sen så ställde jag den på bordet & välte den så det blev fanta på bordet.. Inte så smart nej.
Ja, & det är snart sommarlov, det ger vi ett stort plus till,right ? :) Vår skola slutar en dag tidigare än alla andras, på torsdag. Denna avslutningen är speciellare än vad alla andra, denna är den sista. Jag ska börja i snygga torp sen efter sommaren. Det kommer bli extra kul att börja skolan till hösten tack vare det ! Sommaren kommer bli rolig också, jag har hört att vi ska åka till Jette & Flemming i danmark! Det är alltid roligt. Då får jag träffa kusin Julia(: Vi ska ha med Laika då också, men vi måste ha EU-pass eller något sådant. Nu har jag inte så mycket mer att berätta, men jag ska försöka skriva så snart som möjligt.


livet leker, ida.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; hehe tack :) det är vid bäcken hemma vid mig ;p

vi ska sjunga massor :D <3

2009-06-09 @ 18:45:00
URL: http://favouritechild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0