snart midnatt...

ska snart sova. hehe :). idag har jag haft jættekul, vi har varit vid havet & badat sen åkte vi & handla & så , sen så åkte vi till havet igen på ett annat stælle. mycket fint måste jag søga, stora vågor ;). jag & jette skulle bada ær det var jøttestora vågor, men ændrade oss, jette sa att det var før farligt... så vi gick till andra sidan, jættestora vågor dær med men inte lika stor fara. så vi hade jættekul dær. sen gick vi upp & så gick vi & køpte glass alla, min kusin maria & hennes man & deras två små søner var med. gott att spise glass :D. sen så åkte vi hem efter en lång dag, så åt vi middag & sæ nær hanna kom hem , sen hade vi jættekul før vi lyssnade på youtube påmassa låtar, kul :D. .jag hoppas ni har det bra i sverige, puss&kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0