hej :)

hejsan alla !
nu är jag i sverige igen, mycket kul har jag haft. när vi åkte hem åkte vi över en massa broar, & dessutom en av världens längsta !;). sen så stannade vi, & så köpte vi glass, & så tog jag en med 4 kulor, & vet ni? JAG ÅT UPP ALLT! :). mycket gott ;d. sen så åkte vi vidare, försökte sova, kunde inte :(. väntade jättemycket tills vi kom in i sverige, så jag kunde smsa gratis igen, kostade jättemycket i danmark. när vi kom hem så var det första jag sa hej till LAIKA! :). hon var saknad mest, så glad hon blev :). så ja, vi har sett på film , `julia´  hette den, mycket bra måste jag säga... :). se den! ;). sen så sitter jag här nu, innan funkade inte internet, men david har fixat det. & jo, tro inte att min hund har varit ensam, david & emma har varit här & tagit hand om den :). på torsdag åker jag till fjällen , vet inte om jag hinner blogga då, men dator har vi med oss iallafall, bloggar nog någon gång iallafall. emmy & carolina ska också med ju! :). ja, & deras familj ;). sen så imorgon blir det sova hos frida, med elisa , vet inte vem det är, kul ska det bli iallafall, & nu måste jag skicka detta innan det blir imorgon ! ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0