hej på er allihop.

jo,
nu har jag lovat mig själv, att blogga OFTARE. ja, hoppas det blir så :)
denna veckan kommer det bli svårt, åker till danmark i övermorgon så har nog inte tillgång till datorn så ofta,
om jag inte får låna av kusinen hanna (: .
dessa dagarna som har gått, torsdag fredag helgen + idag , har spenderas med hela helgen ina & vanessa, & torsdagen & fredagen , sen så idag var jag med frida, massa kul , fotade & lite så :). sen så skulle hon hem så träffade jag sofia , sen så cyklade vi runt lite & så , så stack vi till vanessa & var hos henne , sen så vid åtta skulle vanessa till ina & jag skulle hem då . så ja :).
ett stort tack till dessa dagarna!
& nu förvarnar jag er, kom på det nu , ifall jag glömmer det sen, jag kommer inte blogga 31 - 6 augusti, tror det blir så. ska till fjällen med min familj , utan david, & carolina&emmys familj ! kanske någon kompis också, men ah. kommer bli jättekul! jag längtar verkligen ! :) , liksom swimmingpool vid stugan (h' piiimp.
just nu har jag precis duschat, & lyssnar sönder låten " boom boom pow " :). grymt bra tycker jag , dagens låt ?
jag hoppas alla gillar min blogg, även fast jag inte är så aktiv nu , men det ska bli ändring !

ha det bäst.

ida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0