camp bolmsö!

gud, jag saknar det. det var bäst! fick massor av nya kompisar & så, glömmer det aldrig, har gått 2 år nu♥ jag glömmer det aldrig, minnena är kvar lika mycket som dagen efter, när vi paddlade & när vi simmade över till andra sidan & när typ ingen vågade slinga sig i den där lianen högst upp, & när vi badade i havet & där var sånna stenar, & viktor som spelade gitarr, & gud , det var så kul! alla aktiviteter, det var bäst! när vi skulle gå spökrundan så gick jag & några andra först, & så fick vi det läskigast, då när johanna var rädd , men hon klarade det!  när vi satt & åt mash mallos eller hur det stavas & när vi skulle leta upp sådana saker, & så kom vårt lag tvåa ♥  & alla ni som varit på bolmsö, ni minns väl kaliola? ;). hahaha, han var bäst!♥  det är verkligen ett av dom bästa minnen i hela livet, jag saknar det mest!<3

& därför fick det äran att vara gårkvällens outfit ! ♥

& vår absoluta favorit ♥

Kommentarer
Postat av: - em. ♥

Miss it.♥

2009-07-29 @ 19:11:11
URL: http://justapieceofem.blogg.se/
Postat av: Juliiiahhh <3

Kaliola är bäst!

2009-08-06 @ 18:54:49
URL: http://flikkanjuliiahhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0