BLINK!

nu är det bara så, att jag älskar BLINK 182! hihi :). tro inte att dom är dåliga. det trodde jag också innan jag hörde dom, rätt längesen, men sen hörde jag & nu är de ett av mina favoritband. dom har ju återförenats, & har ju sett dom lite överallt så det var där jag hittade dom, hah :). de kommer på nån konsert, jag vill också kolla, har nog inte råd men aja. jag gillar ' all the small things ' riktigt mycket, lyssna !:). de flesta låtarna är riktigt bra, men inte alla, men alla ska inte vara bra, eller ja, ni fattar nog! :). hoppas ni gillar dom ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Titta in i bloggen och säg vad du tycker :) Puss!

2009-07-28 @ 16:43:43
URL: http://adinazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0