28 / 7 tisdag

nej nu känner jag mig dum! jag bloggar inte så ofta, när jag säger att jag ska det, men riktigt allvar nu, jag var faktiskt hos en kompis hela dagen igår, & vi sov över, & jag hade inte tillgång till datorn, iallafall inte länge. jaja, har haft kul idag&igår. har alla det bra ? & vet ni ? jag ska nog snart videoblogga när jag kan få kameran, alltså använda den. roligt va? haha, kanske inte , men själv tycker jag att det ska bli kul. jag håller ganska mycket på med photoshop, gör ni det också ? är faktiskt mycket  facinerad av det. det är riktigt kul, när man typ lärt sig mer. jag gör det varje dag redigerar & så, ska börja lägga in bilder. :). hmm... ni kan länka er blogg också! det vore kul! :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0