26 / 7 søndag

hej alla!
jag bloggade inte igår, førlåt, inte tid ;p
vi åkte till kalkgruverna, så først gick vi in till getterna, & gick en runda dær, sen så gick vi vidare & gjorde massa annat. sen gick vi in i gruverna, coolt :D. dær var massor av gångar & så, man gick runt & kollade & vi kollade på en show. sen så gick vi ut & in på muséet, då regnade det jættemycket ute. så kollade vi massa dær sen så kollade vi på en show till... sen så åkte vi & fikade sen så åkte vi hem. sen på kvællen så åkte jag& hanna till gyngegør eller vad det hette & kollade på film! &  så plattade hon mitt hår & sminkade mig, mycket roligt ja ! :). sen så efter filmen sjussade hon mig hem så gick jag & lade mig sen så ska vi åka hem snart. bloggar mer i kvæll, tror jag!:).


många kramar,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0