24 / 7 fredag

førlåt før jag inte bloggade igår, hade inte tid .. vi kom hit vid 6-tiden & så fikade vi lite kaka , sen så gjorde vi lite annat, sen åt vi, sen så stack vi & badade, iallafall jag & hanna, vi badade :). det var kallt, men man vændje sig. ;p men dær var maneter & KRABBOR i vattnet, blæ ... sen så gick vi tillbaka & æt glass :). & kollade på michael jackson program .. sorgligt. sen så gick vi & lade oss, idag på morgonen så har vi precis ætit frukost,  jag ser nu var klockan ær ja ... & nu sitter jag hær ! ;).
& ja, ni får nøja er med dansk æ & ø, haha . sen så ska vi ivæg senare idag, var vet jag inte, någon marknad typ. jag bloggar kanske mer sen i kvæll , om jag har tid & så, annars blir det i morgon . & jag kommer hem på måndag, :).

ha de så bra hemma .

ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0