22 / 7 onsdag.

hejhej.
idag kanske jag ska vah med sofia , & sebbe , fast han vet inget.(a' sen ikväll blir det packa, ska ju till danmark i morgon, jag längtar jättemycket, har inte träffat dom på jättelänge! iallfall inte hanna, har gått 2 år nu , men jette & flemming var & hälsade på i julas, dagen innan julafton tror jag. det minns jag, då fick jag läppglans & mascara & parfym av jette :). i danmark hoppas jag på att vi åker till det där havet, där är jättestora vågor. så man får akta sig. men det är jättekul ändå!:) & i danmark har dom jättestora glassar, typ 6 kulor ;p. när vi kör till danmark vill jag åka det håller vi körde förra gången, den där båten som körde sjukt fort! riktigt kul & snabbt gick det då, men jag tror de var lite dyrare.
& jo! har tänkt att börja videoblogga , någon som vill det ? alla andra gör ju det nuförtiden, har ju kamera & allt. men ja, nu har jag väl inget mer att skriva, skriver nog mer senare idag!

puss


ida





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0