vänner!

Åh. Det är så härligt att ha vänner! Sånna man kan va med varje dag & ha kul med. Man kan nästan g öra vad som helst! Man kan gå & shoppa, vara hemma & slappa, vara i en grupp, ha fest etc. Det finns så mycket mer man kan göra med vänner än att vara själv! Men det dåliga är ovänner. Jag har några ovänner, men jag försöker oftast bli kompis med de igen, men de verkar inte vilja bli det. Med mina kompisar brukar jag oftast vara hemma men det kan hända att vi går ut i byn eller t.ex åker till väla tillsammans. Jag kan nämna några goda vänner: Elin, Ida, Melissa, Maria, Klara, Jonna, Domino, Felicia, Cecilia etc. Sen har jag också fått en ny vän som också är jättesnäll, Johanna! (favouritechild.blogg.se)
Hon är en hjälpsam tjej som jag vill säga tack till! :) Jag vill säga tack till alla mina vänner, ett jättestort tack för att ni faktist är mina kompisar! Tänk er utan dom? Vad skulle hänt? Ush, nej jag vill inte tänka på hur det skulle gått då.


livet leker, Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0