torsdag morgon

Hej! Jag vaknade för ett tag sen & har precis ätit frukost med två mackor & ett glas dricka. Om ungefär två timmar kommer Elin hit & få ska vi sova över tills i morgon. Det kommer bli kul!
Just nu sitter jag mest & lyssnar på Bryan Adams, & nu är det låten "Heaven" som jag lyssnar på. Jag gör väl inget annat just nu, jag är inne på bilddagboken också, men där är inget nytt. Men jaja, jag kommer väl på något. & sen SNÖAR det! Usch, jag som hoppades på en snöfri dag idag, men nehe. Jag hade ju faktist tänkt & gå ut en stund idag & göra något, men jag gillar inte snö & då går jag nog inte ut en lång stund isåfall. Men det kanske blir en snöfri dag i morgon om det kommer plusgrader, det hoppas vi på!

livet leker, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0