TISDAG!

Jo, jag glömde att blogga igår. Jag hade inte tid, för först var det skridskoåkning, som var väldigt kul, sen så skulle jag simma & sen kom jag hem & det blev ganska sent också.

Idag i skolan så har vi först gjort ett tabellprov, & jag hade division idag :). Efter det hade vi vårt första nationella prov. Det var ganska så lätt, det var svenska. det är jag nog bäst på, & engelska. Det gick ganska så bra & de flesta klaga om för lite rader & det kan jag hålla med om, man fick inte plats med det man skulle skriva. Sen efter skulle man skriva på någon sån där lappgrej... Sen efter det så skulle vi läsa, så jag gjorde det. Jag läste min bok "äcklig" & den är sjukt spännande! Det är en sann berättelse om Clare Biscore. Hon blir misshandlad av sin mor. Sen så skulle vi göra berättelser & då skrev jag i min berättelse om mitt liv. Efter det år vi & det var fisk... & Elin berätta om sin dröm & lite sånt. & jag, Elin, Moa & Cajsa kom såklart sist igen. När vi skulle in skulle vi se "det brinner" & den har jag sett många gånger förr. Den handlar om Frida & Isabell. Men jag orkar inte berätta mer om den... :)


livet leker, Ida

Kommentarer
Postat av: Johanna

aw, tack :$

Har du försökt då? :)



Ha en bra dag!

2009-02-24 @ 18:20:14
URL: http://favouritechild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0