skridskodag imorgon!

Ja! som sagt i morgon är det skridskodag. Det kommer bli kul & vi slipper över tre timmar av skolan! Jippie ! :)
Men det kommer också känner oehört tråkigt utan femmorna som nu är sexor... Menmen. Det tråkiga är också att jag lär mig alltid åka bäst, när vi ska åka hem från hallen. Förra gången hade jag precis lärt mig åka & svänga & allt & så skulle vi hem, förra året igen var det samma sak & förra igen... Samma sak varje år! Men jag är nöjd med mina skridskor för jag har riktiga konståkningsskridskor för tjejer. De är vita & jättefina. Jag har faktist drömt om att bli isprinsessa & skulle nog blitt det om vi bott närmre en ishall, för det är några mil till närmaste ishall...


mina skridskor


Kommentarer
Postat av: RIVETS

va snygga!

2009-02-28 @ 11:28:47
URL: http://rivets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0