Lördags-morgon

Jag gick upp lite tidigare idag eftersom det är snart skola. Pappa väckte mig också för han skulle säga att han & David skulle åka någonstans... Jag vet inte var men de skulle kolla på bilar.

Imorgon är det skridsko i skolan & det blir en ganska bra start, jag har för mig att lj-hedsbarnen ska kolla på den skolan också. & då missar dom skridsko (haha). Jag har mina konståkningsskridsko som jag tycker väldigt mycket om. Jag ska snart ta upp dom ur källaren & pröva & kolla om de fortfarande passar mig. Det hoppas jag verkligen för jag vill inte slösa pengar på nya...! Eller mamma... Men jaja.



livet leker, Ida


Kommentarer
Postat av: Leia

Skola på en helg?

2009-02-21 @ 13:16:30
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0