Hej

I´m back!
Har inte bloggat på över 2 månader. men jaja..
Idag är det alla hjärtans dag & jag ska säga alla mina känslor till den killen jag gillar.
jag älskar verkligen han. ;)
Jag har tänkt över på vilken skola jag ska gå på, & jag har valt snygga torp. 
Igår var jag på lingvallen. det var väldigt kul. jag fick också träffa simon.
& jag träffade några gamla kompisar, Corre, Trude, Ofelia & Elvira, & några nya, Hanna. Nellie, m.m. 
det var jättekul där. & jag lärde mig & volta på trampolinen ner i sånna skumgummi grejjer. 
Nästa vecka på tisdag är det sportlovsgympa. det kommer bli superkul. det är i tre timmar.


Idag fyller min brossa år också. han fyller 19 : ) Min kompis Kickis lillasyster Maria fyller 10 idag :) Grattis till er!
eftersom David (min bror) fyllerå r har vi haft lite gäster & lite sånt. 

vi ses / ida

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att du kommer till att börja på min skola, kanske kan prata då lite :)

Hoppas att du kommer till att trivas där :d

2009-02-17 @ 20:33:16
URL: http://favouritechild.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det kan vi! Jag tror jag trivs, det verkar som en bra skola & dessutom så känner jag sp många där :)

2009-02-18 @ 14:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0