Fredagsmorgon

Elin åkte precis hem & vi hade nästan precis vaknat & ätit frukost. Det har varit en kul kväll, natt, dag & morgon! Idag ska jag nog bara slappa & kanske vara ute lite även fast det är snö, jag hatar egentligen snö. Jag vill ha vår nu!! & jag längtar så mycket till i början av mars för då får jag hem min lilla hundvalp! En liten toypudel som mest är svart men också lite vit, & då kan jag börja träna till "the black dogs", äntligen! 
Snart är sportlovet slut, blä på det! Jag vill verkligen inte till skolan, nej!! De långa skoldagarna UTAN sovmorgon! Det är så svårt att komma in i det nu när man har haft sovmorgon en massa dagar...
Min mamma ska snart ringa till snygga torp så vi hälsar på skolan innan jag börjar efter sommarlovet. Vi ska ringa Elin så vi kanske kan kolla tillsammans, för hon ska ju också börja där. Jag längtar faktist till att börja där om jag ska vara ärlig!


livet leker, Ida

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, jaså. ? ;d

Ah, hon sa att hon kännde igen dig också ;)

Kännder du my? :p

2009-02-20 @ 11:55:40
URL: http://favouritechild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0