Fredag klockan 19.00

Jag har faktist varit ute lite idag, men jag ramlade en massa gånger & blev fyll av snö, för jag skulle stå på händer & hjula & massa sånt. Det var ändå ganska kul! Först stod jag på händer, & då ramlade min lilla mössa  av mitt huvud... Hehe:) Sen så hjula lite sen tänkte jag göra en handvolt men jag ville inte riskera att bli full av snö, så jag stod på händer, men så klart blev det en handvolt istället, men jag fick ner fötterna & ramlad ner eftersom jag inte var så beredd. Då blev jag blöt, snöig & kall. Men jag gav inte upp! Jag fortsatte med att hjula & lite sånt sen så ramlade jag & då gick jag in. När jag kom in ble hallen full av snö, & mitt rum eftersom byxorna också var snöiga. Men det smälter ju, & sen så torkar vattnet... Men mamma är så petig så hon torkar upp det.


Ikväll ska vi äta kyckling med familjen, & antintingen tittar vi på "Let's dance" eller "Så ska det låta" för det vill mamma & pappa,men jag skulle hellre se på "Let's dance", för där är en massa dans. & så hoppas jag faktist Emma, davids tjej kommer för hon är så snäll, men då ska David också komma hem för han är inte hemma. Han är aldrig hemma nuförtiden, men han ju också fyllt 19 år nu ...

Imorgon ska jag ringa Vanessa först & fråga henne & hon mår bra & om det gick & va då, för vi har pratat lite om det idag. Jag hoppas hon mår bättre i morgon för hon är sjuk idag. Jag vet inte vad hon är sjuk med!

Kolla in min youtube: krikakrikakrika, jag har lagt upp en ny video idag, om min gymnastik klubb KGK. Den är bäst! Som det står i videon, Bästa någonsin, & bättre blir vi.  & det är sant! Jag älskar verkligen gymnastiken & det är verkligen den rätta sporten för mig, även fast jag inte gått sålänge, man får nya kompisar på direkten för alla där är så snälla, & lärarna där är jättesnälla! För vad jag sett på youtube finns det klubbar i kina där de SÄTTER sig på fyraåringarna & drar upp deras ben! Barnen gråter & gråter, men inte bryr lärarna sig. Men så är absolut INTE lärarna där vi är, de är jättesnälla, som jag sa.


livet leker, Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0