18.10 onsdag

Hej!  Imorgon ska jag sova över med Elin & hon kommer till mig vid 1-2 tiden. Jag har bestämt lite saker vi ska göra, vi ska göra en film! En gymnastik film! Sen ska jag försöka övertala mamma om att sätta upp studsmattan för jag är bara för sugen på att hoppa & annars så sitter jag bara vid datorn hela dagarna! Sen ska jag försöka få mer kontakt med en person.

Jag saknar sommaren något fruktansvärt! Camp hjelmsjövik & allt... Jag saknar Bakken! Det är så sjukt kul där!
Jag vill tillbaks dit & uppleva sakerna igen... Men det kan man ju inte! Det är så typiskt. Jag minns alla sommar-minnen.

Hehe , något jag skrev på ett papper för några dagar sen. Jag vill ju att illen jag gillar ska förstå!något jag skrev för några dagar sen till en kille, jag vill att han ska förstå!

Ett léende gör dig gladare om dagen!

livet leker, Ida

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Hittade din blogg hos Kenza och jag måste säga att hit kommer jag att komma fler gånger. Din blogg är hur fin som helst och kul att läsa! :-)

Kram

2009-02-23 @ 10:51:02
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0