16.47 onsdag

Hej! Jag kom precis in för jag har varit ute ett tag. Det var kallt! Jag gick först ut på baksidan av huset & s tod lite på händer, men sen gick jag till framsidan & hjulade lite. Jag hade också musik i öronen & det spelades mest pokerface för jag ahde tryckt fel så den spelades om & om igen. Sen så sprang jag & hjulade & det var ganska läskigt. Jag hållde på att ramla liksom... Sen så ramlade hörlurarna ut ut öronen hela tiden & det var svårt att sätta i de igen med vantarna på så jag blev lite irriterad & tog av vantarna. Sen skulle jag hjula utan vantar... & gissa vad kallt det var i snön! Efter det gick jag in igen & nu sitter jag här.


livet leker, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0