16.43 torsdag

Hej! Elin har kommit hit för ett tag sen & först satt vi vid datorn & lite sånt. Vi har gjort en film & då klarade jag en väldigt bra & rolig grej som jag ej klarat förr (!), liksom gå ner i brygga på en vägg :). Vi tänkte också se på bio, men det gick inte. Hon kommer vara här tills imorgon & jag hoppas vi kommer ha kul hela tiden. Vi ska snart göra milkshake, med smaken jordgubb, kanske. Det blir nog gott! Sen har jag ju också lovar Kicki en sak vi ska göra som vi kanske gör ikväll. Fast det blir inte lika kul...
Just nu sitter vi vid datorn & lyssnar på musik & pratar med andra intressanta folk. Vi kommer inte på något annat & göra just nu! Men snart ska vi ju göra milkshake, haha.


livet leker, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0