shit?!

caroline, 13, från danmark blev ihjälslagen av sin pappa,
med en skiftnyckel.
men liksom, kan förstå att pappa blev så arg!
kan berätta vad som hände.
deras 17 månaders bebis hade kommit in till hennes rum & stört henne,
så hon blev jättearg! så hon gick ut till pappan & skrek & så sa hon:
" nu ska jag gå & skära kärringen!" ( hennes styvmor )
så tog hon fram en kniv. hon sa att hon skulle döda dom ..
sen så började hon peta hennes pappa i magen & armarna.
med kniven.

det började inte blöda mycket, men ändå.
jag förstår att han blev arg. men att slå i hjäl är överdrivet!
han kunde bara blivit arg ju?
jag blev väldigt arg på pappan när jag läste det.
& med en skiftnyckel? i huvudet också. aj!
han sa att han gjorde det för att hon inte skulle döda resten av familjen.
men när han dödat henne så sprang han in till styvmorn:
" jag dror jag dödade caroline!" skrikande & ringde sen 112.
jag tror att han ångrade det,
men han borde ha ett hårt straff för det han gjorde!


caroline.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0