Platt hår

Jag har oftast platt hår, alltid. Alltså, typ i skolan eller om jag ska träffa någon osv. Hemma bara så plattar jag inte håret så, om det inte är nödvändigt!

Mitt hår tar så lång tid att platta, det är jättejobbigt. Sen har jag tjockt hår, & inte världens bästa platt tång i heller. Jag har värmeskydd till håret som dessutom hjälper till att platta, det heter " Studio hot straight" & det är ganska bra faktiskt. Jag såg en platt tång på Fokis blogg som hon bloggat om, den vill jag verkligen ha! Hihi♥. Den är dessutom på rea!


Här ser ni före & efter, eller ena sidan platt andra lockigt.



En ganska gammal bild, men ni ser mina skruvlockar där!

Där har jag plattat mitt hår. Även tuperat, men det var inte så jättenoga på den bilden, men som sagt , det tar sjukt lång tid att platta hela mitt hår helt platt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0