min klass.

kopierade från emmy, hehe :)

din klass .
vem pratar alltid på lektionerna?  jag , & typ hanna, sen killarna xd
Vem kommer mest försent? haha oskar.
Är några i din klass tillsammans ? nej.
Vem är bäst på att sitta framför datorn? haha typ alla?
Vem är mest omtyckt av er gympa lärare? öh... vet inte? xd
Vem fjäskar mest? haha,... vet intexd
Är det någon som alltid har på sig mössa? omg glömt hans namn ;$
Vem tror du kommer gå ut med högst betyg? typ.. hanna? nej jag vet inte, har gått i två dar.
Vem är fetast? haha jag? :p
Vem låter mest? jag ;$ & killarna(a)
Vem pluggar mest? inte jag iallafall, dont know.
Vem är klumpigast?  JAG :O
Vem kollar på barnprogram? sebbe(a) nej jag vet inte, ;p
Vem är alltid glad? typ daria:)
Vem blir alltid färdig med proven först?  jag :) blev de i min gamla klass iallafall.
Vem är alltid sist på proven?  haha dunno.
Vem har sömnproblem? jag, & det suger bajs.
Hur ofta säger man walla i klassrummet? aldrig ;o?
Vem glömmer nästan alltid att göra läxorna? jag glömde innan, men sen såna där man ska träna, det gjorde jag heller aldrig men jag var så duktig så jag behövde inte(a) nej nu skryter jag.
Vem beter sig vuxnast? tamar? maja?
Vem sover under lektionerna? ingen xd inte hänt.
Vem svär mest i klassrummet? jag ;$ de sa faktiskt några ;D
Vem gör alltid bort sig?hmm.. tamar? hon skrattarsom fan xd
Vem sjunger bäst? typ maja.
Vem är längst? jag.
Vem är smartast i klassen? vet inte.
Vem är snällast? hanna & ellinor :)
Vem är bäst ? JAG:D
Vem kommer bli läkare? öööh? men jag vill :)
Vem är aggressiv? öm.. maja...
Vem är bra på matte? vet inte, men i hate it.
Vem lyssnar på classisk musik? iingen.
Vem har alltid tuggumi i klassrummet ? jonatan (a)
Bäst på fotboll? sebbe tror jag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0