Min & Evelinas dag, ft några andra (a'

jag fick sjuss av david upp till storan, sen så var jag & väntade på dig där. det var lite pirrigt, vi hade aldrig träffats förr , hehe. sen så sa du att bilen var pinsam & stor, & att den var gul (?!) sen så började jag skratta när du kom, haha, :) sen när du kom ut så började vi prata liksom direkt & så! sen så skulle vi då gå till emil, så typ visste jag inte riktigt helt vägen. men vi gissade & gick då längst ner där & så typ sa hans pappa att han var inomhus så skulle vi knacka på. så var det så sjukt himla pinsamt när han kom. för vi knackade, men så kom han typ andra hållet. & du bah " trodde du det var andra evelina & ida?" hihi, han sa typ " nej" eller nåt? dåligt minne där. sen så pratade vi inte alls. så gick vi in till han & upp på hans rum. så satt vi där. haha, sen så skulle vi gå ut då, så stack vi till storan, så cyklade han & vi gick. så då började vi prata lite mer. så köpte han energidricka, haha. jag kommer inte ihåg ordningen , men vi gick väl typ till parken eller nåt, & sen nån gång skulle han visa sin flickis, så filmade jag (a. bara för han gjorde det skulle vi två knacka på på några där, så skulle vi bah stå & glo, hahaha. kommeru ihåg? så stod vi bah där & kollade på dom, & dom bah " ville ni nåt? inte?" haha , så sjukt kul. sen så gick vi till snygga, hahahahah jag kommer ihåg då, så sprang du så jävla kul. du fick typ panik, haha, förlåt men det såg roligt ut haha. så hade ju jag brutit foten så jag kunde inte springa! haha. jag vet inte om detta var innan eller efter, eller jo innan, när vi gick hem till han igen så fick hans pappa damp typ för han hade lämnat hans lillebror ensam eller nåt, så skulle vi gå till hans mormor. så när han åt så kollade vi på tv, nikelodien haha, ( stavning?) sen gick vi till preem då nån gång, så träffade vi melissa & alexandra.  så var dom också med, sen typ vid nio tio, så stack vi till bofinken & var där. sen så satt vi vid emils mormor med melissa också, för alexandra hade åkt hem. så hämtade min mamma mig klockan 20 över 10. hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0